niedziela, 18 sierpnia 2013

Frost

Kupiłam glizdę! czyli przedstawicielkę Avantguards od IT !
Na początku poza twarzą, która według mnie jest przekozacka, ciałko raczej mnie nie powaliło, ale wiedziałam co biorę - glizdę :P Polubiłyśmy się w czasie sesji i teraz jestem z niej bardzo zadowolona, szczególnie, że ładnie pozuje i jest zdecydowanie bardziej wygimnastykowana niż FR:16 i lalki od Tonnera :)
Generalnie usłyszałam już, że moja nowa lalka wygląda jak prostytutka, co nie bardzo mnie zraziło :P umówmy się, że to elegancka pani do towarzystwa jeśli już ;) Nazwałam ją Frost, bo taka z niej zimna femme fatale ^^
Zaskoczę was pewnie pisząc, że sesja jest bez ciuchów, ale zanim zaczniecie mnie posądzać o jakieś skrzywienia na rozumie, tym razem mam wyjątkowo dobrą wymówkę, po prostu żaden z posiadanych przeze mnie ciuchów nie leży na niej dobrze. Poza butami, czeka mnie również inwestycja w jakiś szmat :D
Trochę dużo fot:















Pozdrawiam :D

13 komentarzy:

  1. :) nie jestem fanka ich makjazy, ale na zywo moglaby sie okazac zacna, niedlugo bedzie ubrana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ powiało chłodem:) Tak musiała wyglądać Królowa Śniegu. Domagam się sesji w białym futrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! w sumie racja ma coś z Królowej Śniegu! Da się zrobić, dopstrykam do następnej notki zdjęcia Frost w futerku :D

      Usuń
  3. zarąbista z niej laska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!taka zimna,niedostępna!ma w sobie MOC!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No no nie pogadasz :D
    Fajnie ją pokazałaś jestem jej bardzo ciekawa jak kiedyś wpadniesz w nasze strony koniecznie proszę ją weź :D Co do golizny uwielbiam ją w lalkach u mnie wszystkie nago w witrynie stoją :D


    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, określenie "glizda" jest strasznie fajne! Z humorem! A lalka to czysta magia. Ma kurwiki w oczach, to pewne, ale znamionują one charakterność! Nie jest jakąś nudną laską, o nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100 % nudna to ona nie jest :D Muszę porobić kilka zdjęć w czarnej peruce, w niej wygląda mroczno-wampirzo :D

      Usuń
  6. Zimna ryba, trzeba przyznać :-) Ale ma sobie to coś - od zawsze podobały mi się lalki z krwistoczerwonymi, pełnymi i rozchylonymi ustami... Mam nadzieję, że nie jest to symbol panien do towarzystwa ;-) Filmowa Dama Kameliowa takich nie miała :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja to w ogóle nie uważam, żeby ona jak PROSTA|TUTKA wyglądała, jeśli tak wyglądają wszystkie Panie lekkich obyczajów, to ja idę na ulicę zakładać agencje modelingu :D

      Usuń
  7. Kurde, dopiero odkryłam moją wielką miłość do Avantguardsów i jeszcze większą dziurę w portfelu, a ty mi tu taką cudną sucz pokazujesz :((
    Ja się tak nie bawię :((((
    Cudna Glizda! Czekam na jej dalsze występy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, spoko wiem co czujesz jak widzę Freje z FR:16 na innych blogach, czarna rozpacz ;( Powiem Ci w ogóle, że "cudna sucz" do niej idealnie pasuje, sama miałam w notce o niej napisać zimna suka :P ale cenzurę włączyłam xD

      Usuń
  8. Niezła laska z tej Twojej gwiazdy! Wow;P

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa boska jest. Żadna z niej prostytutka, zdecydowanie jest charakterna, widać, że spryciula :D

    OdpowiedzUsuń