środa, 9 stycznia 2013

Prezenty z Pullip Kiyomi

Czas na drugą notkę i drugą lalkę, pozwólcie, że drugiego bloga nie będę zakładać :P
Dzisiaj pokaże Wam mojego jedynego jak narazie Pullipa- Kiyomi. Dziewczynka jest przesłodka, powinna się nazywać Cukierek (swoją drogą może i tak się nazywa, nie mam pojęcia co może znaczyć Kiyomi xD)  Zdecydowanie najpiękniejsze są w niej jej złote oczy! Mam nadzieje, że na zdjęciach dobrze je widać ^^ W sumie to ze względu na nie ją wybrałam. Potem zobaczyłam, że jakiś barbarzyńca w internecie wyłupił swojemu egzemplarzowi złote soczewki i wstawił jakieś inne!! Jak można zrobić coś tak strasznego, jak się pytam?! No eghm... 
Wiem, że otwieranie prezentów macie już zapewne ze sobą ;) ale może mała sesja z Kiyumi przypomni Wam, ten mam nadzieje przyjemy czas!

Dużo prezentów!! Który dla mnie?
Od razu wiedziałam, że ten największy!
Ciekawe co to?
Paczaj! Kluczyk
Bardzo ładny ale...
...do czego?
O! ta bańka też stała przy prezentach!
zaraz, zaraz...
jeszcze trochę...
Oooo śnieg!!
i słychać pozytywkę!
ślicznie...
Super prezent!

A teraz fota z serii  "Siedzę na jednorożcu!"
A Wy nie! hłehłehłe!
Na razie!
:*
 No! Kiyomi już się z wami pożegnała, teraz czas na mnie :D
Ciesze się, że podobała Wam się ostatnia sesja, mam nadzieję, że ta również przypadła Wam do gustu! Pozdrawiam :*:*:*:*

5 komentarzy:

  1. Piękna jest, zresztą jej imię po japońsku znaczy "czyste piękno" :)
    Sama bardzo poważnie się nad tą właśnie panną zastanawiam, mnie również urzekły jej oczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha zagadka została rozwiązana :D ! A więc, "czyste piękno" hmm...nawet by do niej pasowało! Myślę jednak, że Cukiereczek lepiej brzmi w sensie jako imię ;)

      Usuń
  2. Rzeczywiście ładne te oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznotka z niej!te oczyska ma obłędne!bardzo ładna ta kula :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pullipy są słodziusie, ale Twoja ma boskie te oczy!

    A ja czekam i czekam na Sydney! :-D

    OdpowiedzUsuń